Збірники для ДПА у 2010-2011 н.р. - 26 Березня 2011 - Правила української мови
Понеділок, 05.12.2016, 17:36

\

Головна » 2011 » Березень » 26 » Збірники для ДПА у 2010-2011 н.р.
23:27
Збірники для ДПА у 2010-2011 н.р.
Ми надаємо вам коротку інформацію про екзамени 2010-2011 навчальних років. На нашому сайті подані лише вирізки, що стосуються лише деяких філологічних предметів, тому скачати повний текст офіційного листа ви можете скачати ТУТ.



Збірники для ДПА у 2010-2011 нр


 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

01135, м. Київ, проспект Перемоги, 10, тел.: (044) 486-24-42, факс: (044) 236-10-49, ministry@mon.gov.ua







 


17.02.2011                                                                                     №1/9-109

 

Міністерству освіти і науки Автономної Республіки Крим, управлінням освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій,

Інститутам післядипломної педагогічної освіти,

Загальноосвітнім навчальним закладам

 

 

Про особливості проведення державної

підсумкової атестації у загальноосвітніх

навчальних закладах в 2010/2011 навчальному році

 

 

Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 30.12.2010 № 1/9-950 надсилаємо інформаційно-методичний лист про особливості проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2010/2011 навчальному році (додаток).

 

 

 

 

Голова комісії з

реорганізації Міністерства                                                  Б.М. Жебровський

 

 

 

 

Терещук Б.М.

425-35-33


Додаток до листа Міністерства

освіти і науки України

17.02.2011 № 1/9-109

 

 

Особливості проведення державної підсумкової атестації

у загальноосвітніх навчальних закладах в 2010/2011 навчальному році

 

І. Державна підсумкова атестація в початковій школі

У початковій школі державній підсумковій атестації підлягають результати навчальної діяльності учнів четвертих класів з української мови (мова і читання) та математики.

Державна підсумкова атестація з української мови проводиться з метою перевірки мовленнєвих умінь учнів будувати речення, зв’язні тексти, висловлювати міркування, власну думку за допомогою різних мовних засобів, практично застосовувати мовні знання з фонетики, лексики, граматики, орфографії відповідно до державних вимог щодо рівня навчальних досягнень учнів із зазначеного предмета.

Атестація проводиться за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 4 клас» (авт. Пономарьова К.І., Вашуленко М.С., Дубовик С.Г. – К.: Освіта, 2011).

Атестаційні роботи з української мови складаються із семи завдань, різних за рівнем складності, серед яких: чотири тестові завдання закритого типу, що передбачають вибір однієї правильної відповіді з трьох запропонованих; одне відкрите завдання, виконання якого вимагає короткої письмової відповіді; текст для списування (55-60 слів); одне творче завдання – письмове зв’язне висловлювання на задану тему (5-7 речень).

Державна підсумкова атестація з читання спрямована на перевірку розуміння учнями змісту прочитаного тексту; володіння літературознавчими поняттями на елементарному рівні; уміння узагальнювати зміст прочитаного (розкривати головну думку); практичних умінь роботи над текстами різних жанрів (казкою, оповіданням, віршем, байкою, легендою); умінь виконувати творчі завдання на основі прочитаного, висловлювати власну думку з приводу прочитаного.

Атестація проводиться за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 4 клас» (авт. Вашуленко О.В. – К.: Освіта, 2011).

Атестаційна робота з читання складається з тексту для самостійного читання та восьми завдань тестового характеру, а саме: 5 завдань закритого типу з вибором однієї правильної відповіді з трьох запропонованих; 2 завдання відкритого типу з короткою письмовою відповіддю, на встановлення відповідності, на встановлення правильної послідовності; одне завдання відкритого типу з розгорнутою письмовою відповіддю.

Державна атестація з української мови та читання для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською чи іншими мовами національних меншин проводиться за посібниками: «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською чи іншими мовами національних меншин. 4 клас» (авт. Воскресенська Н.О., Харченко О.Я.– К.: Освіта, 2011); «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання українською мовою для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською чи іншими мовами національних меншин. 4 клас» (авт. Воскресенська Н.О., Харченко О.Я. – К.: Освіта, 2011).

Атестаційна робота з української мови складається із семи завдань різних рівнів складності, серед яких: тестові завдання закритого типу з вибором однієї правильної відповіді з трьох запропонованих варіантів; тестові завдання відкритого типу, виконання яких передбачає коротку письмову відповідь; завдання на переклад українською мовою; творче завдання – письмове висловлювання (5-6 речень на задану тему).

Атестаційна робота з українського читання складається із восьми завдань різних типів складності, серед яких: тестові завдання закритого типу з вибором однієї правильної відповіді; тестові завдання відкритого типу з короткою відповіддю; тестове завдання відкритого типу з розгорнутою відповіддю (творче завдання).


Державна підсумкова атестація з української мови проводиться в письмовій формі (диктант) за завданнями, оголошеними Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. Перевірці під час державної підсумкової атестації підлягають уміння правильно писати слова на вивчені орфографічні правила та словникові слова, визначені для запам’ятовування; уміння ставити розділові знаки відповідно до опрацьованих правил пунктуації; уміння належним чином оформлювати роботу.

На проведення атестації відводиться 1 астрономічна година. Відлік часу ведеться від початку читання вчителем тексту. Використання учнями допоміжних джерел (словники, довідники, підручники тощо) не допускається.

Текст диктанту визначатиметься за "Збірником диктантів для державної підсумкової атестації з української мови. 9 клас" (укл. Мацько Л.І., Мацько О.М., Сидоренко О.М. – К.: Освіта, 2011). У збірнику представлено тексти, обсяг яких відповідає вимогам чинної програми з урахуванням того, що державна підсумкова атестація триває довше, ніж звичайна тематична контрольна робота у формі диктанту.


У разі проведення у загальноосвітніх навчальних закладах (класах) з навчанням російською чи та іншими мовами національних меншин державної підсумкової атестації з мови навчання (рідної) у 9 класі, вона проводиться у формі диктанту з посібників, що мають відповідний гриф Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України:

«Кримськотатарська мова. Збірник диктантів для державної підсумкової атестації для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням кримськотатарською мовою. 9 клас» (укл. Ганієва Е.С., Яяєва А.М., Нафєєва Л.Б. – К.: Освіта, 2011);

«Молдовська мова. Збірник диктантів для державної підсумкової атестації для 9 класу для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням молдовською мовою» (укл. Фєтєску Л.І., Кьося В.В. – К.: Освіта, 2011);

«Польська мова. Збірник диктантів для державної підсумкової атестації для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням польською мовою. 9 клас» (укл. Іванова М.С. – К.: Освіта, 2011);

«Збірник диктантів для державної підсумкової атестації з російської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання (російською мовою). 9 клас» (укл. Бикова К.І., Кошкіна Ж.О. – К.: Освіта, 2011);

«Румунська мова. Збірник диктантів для державної підсумкової атестації для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням румунською мовою» (укл. Маноїл С.М. – К.: Освіта, 2011);

«Угорська мова. Збірник диктантів для державної підсумкової атестації для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням угорською мовою. 9 клас» (укл. Браун Є.Л. – К.: Освіта, 2011).

Перевірці під час державної підсумкової атестації підлягають уміння правильно писати слова на вивчені орфографічні правила та словникові слова, визначені для запам’ятовування; уміння ставити розділові знаки відповідно до опрацьованих правил пунктуації; уміння належним чином оформлювати роботу.

На проведення державної підсумкової атестації з російської чи інших мов національних меншин у 9 класі відводиться 1 астрономічна година.

Державна підсумкова атестація з української літератури в основній школі проводиться у письмовій формі за "Збірником завдань для державної підсумкової атестації з української літератури. 9 клас" (авт. Коваленко Л.Т., Михайлова Н.В., Данилейко О.Л. – К.: Освіта, 2011) або усно за білетами.

Мета державної підсумкової атестації з української літератури— перевірити відповідність знань, умінь і навичок дев'ятикласників програмовим вимогам і оцінити рівень навчальних досягнень учнів за курс основної школи.

Збірник завдань для державної підсумкової атестації укладено відповідно до чинної програми з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів України.

Тривалість виконання завдання у письмовій формі — 90 хвилин (час на вступну бесіду та інструктаж не враховується).

У збірнику представлено 20 варіантів завдань у тестовій формі, однакових за структурою та складністю. Завдання дають можливість визначити рівень засвоєння програмового матеріалу й сформованість в учнів таких когнітивних рівнів, як знання, розуміння, застосування, аналіз, синтез і оцінювання. Під час державної підсумкової атестації передбачено оцінити опанування учнями змістових ліній, визначених програмою зокрема, зміст художніх творів, аналіз художніх творів, літературний процес, відомості з теорії літератури.

Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів атестаційних робіт для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.

Кожен тест складається з 25 завдань різної форми: завдання з вибором однієї правильної відповіді, завдання на встановлення відповідності, завдання відкритої форми з короткою відповіддю (передбачають вписування відповіді у вигляді слова, словосполучення чи речення) та завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (учні мають надати вичерпну відповідь, сформулювати і прокоментувати проблему, порушену в художньому творі, пояснити позицію автора, указати, чи погоджуються вони з такою позицією, й аргументувати свою думку; обсяг відповіді – від 100 до 200 слів).


Державна підсумкова атестація з історії України проводитиметься в основній школі у письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з історії України. 9 клас» (авт. Власов В.С. – К.: Освіта, 2011) або усно за білетами.

Збірник містить 15 варіантів по 10 тестових завдань різної форми: завдання з вибором однієї правильної відповіді; завдання з вибором кількох правильних відповідей; завдання на встановлення відповідності; завдання на встановлення правильної послідовності; завдання відкритої форми з короткою відповіддю; завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю.

Завдання укладені з урахуванням тематичного принципу: кожне завдання сприятиме перевірці рівня сформованості навчальних компетентностей на прикладі певної теми курсу. При цьому теми підібрано за класами відповідно до вимог програми.

Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.


Державна підсумкова атестація з української мови є обов’язковою і проводиться у формі переказу без творчого завдання за текстом, визначеним Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України за посібником: «Збірник переказів для державної підсумкової атестації з української мови. 11 клас» (укл. Шелехова Г.Т., Новосьолова В.І., Ярмолюк А.В. – К.: Освіта, 2011) і оголошений по радіо та телебаченню в день проведення атестації.

Тексти цього збірника відповідають навчально-методичним вимогам до докладного переказу, що в повному обсязі дає змогу перевірити формування в учнів комунікативних умінь (сприйняття почутої інформації, докладне її відтворення, самостійне визначення предмета й завдань висловлювання, добір для їх вирішення потрібних мовних засобів тощо) та орфографічних і пунктуаційних навичок.

На виконання завдання державної підсумкової атестації з української мови в 11 класі відводиться 90 хвилин, протягом яких учні докладно відтворюють первинний текст запропонованого переказу з урахуванням його смислової і структурної цілісності (без додаткового творчого завдання). Переказ проводиться за традиційною методикою.

Державна підсумкова атестація з мови навчання (кримськотатарська, молдовська, польська, російська, румунська, угорська) проводиться в 11 класі загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з навчанням російською мовою та мовами національних меншин у формі переказу без творчого завдання. Завдання визначаються Міністерством освіти і науки Автономної Республіки Крим, управліннями освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій з посібників, що мають відповідний гриф Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України:

«Кримськотатарська мова. Збірник переказів для державної підсумкової атестації для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням кримськотатарською мовою. 11 клас» (укл. Яяєва А.М., Велішаєва Х.В., Яяєва Н.М. – К.: Освіта, 2011);

«Молдовська мова. Збірник переказів для державної підсумкової атестації для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням молдовською мовою. 11 клас» (укл. Кьося В.В., Фєтєску Л.І. – К.: Освіта, 2011);

«Польська мова. Збірник переказів для державної підсумкової атестації для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням польською мовою. 11 клас» (укл. Лебедь Р.К. – К.: Освіта, 2011);

«Збірник переказів для державної підсумкової атестації з російської мови для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання (російською мовою). 11 клас» (укл. Король Г.М.,Мельникова Л.В.,Путій Т.М. – К.: Освіта, 2011);

«Румунська мова. Збірник переказів для державної підсумкової атестації для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням румунською мовою. 11 клас» (укл. Маноїл С.М. – К.: Освіта, 2011);

«Угорська мова. Збірник переказів для державної підсумкової атестації для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням угорською мовою. 11 клас» (укл. Браун Є.Л. – К.: Освіта, 2011).

На проведення державної підсумкової атестації з російської мови та мов національних меншин в 11 класі відводиться 90 хвилин. Відлік часу розпочинається з моменту початку роботи учнів над завданнями.

Державна підсумкова атестація з української літератури в старшій школі проводиться письмово за "Збірником завдань для державної підсумкової атестації з української літератури. 11 клас" (авт. Коваленко Л.Т., Михайлова Н.В., Данилейко О.Л. – К.: Освіта, 2011).

Мета проведення державної підсумкової атестації з української літератури— перевірити відповідність знань, умінь і навичок одинадцятикласників програмовим вимогам і оцінити рівень навчальних досягнень учнів за курс основної школи.

Збірник завдань для державної підсумкової атестації укладено відповідно до чинної програми з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів України.

Тривалість виконання роботи 90 хвилин (час на вступну бесіду та інструктаж не враховується).

У збірнику представлено 20 варіантів завдань у тестовій формі, однакових за структурою та складністю. Завдання вимірюють рівень засвоєння програмового матеріалу й сформованість в учнів таких когнітивних рівнів, як знання, розуміння, застосування, аналіз, синтез і оцінювання. Під час державної підсумкової атестації передбачено визначити рівень навчальних досягнень учнів змістових ліній, визначених програмою, зокрема зміст художніх творів, аналіз художніх творів, літературний процес, відомості з теорії літератури.

Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.

Кожен тест складається з 30 завдань різної форми: завдання з вибором однієї правильної відповіді,завданнях на встановлення відповідності, завдання відкритої форми з короткою відповіддю(передбачають уписування відповіді у вигляді слова, словосполучення чи речення) та завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (учні мають надати вичерпну відповідь, сформулювати і прокоментувати проблему, порушену в художньому творі, пояснити позицію автора, указати, чи погоджуються вони з такою позицією, й аргументувати свою думку; обсяг відповіді від 100 до 200 слів).




Переглядів: 9779 | Додав: denike | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 2
2  
А хто знає,яка тема буде на ДПА з читання у 2013? ДУЖЕ ТРЕБА!!! БУДЬ ЛАСКА ПІДКАЖІТЬ!!!!

1  
lf

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Правила
Пошук
Реклама
Порадити наш сайт

Опитування
Як часто ви заходите на наш сайт?
Всього відповідей: 2620
Вхід
Статистика

Онлайн всього: 23
Гостей: 23
Користувачів: 0
Календар
«  Березень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031